حبیب مومیوند شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هنرستان شش کلاسه استثنایی تویسرکان در زمینی به مساحت 949 متر مربع و با صرف اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: همچنین مدرسه خیر ساز 'فرپور' که از سال 90 مراحل اجرایی خود را آغاز کرده بود با صرف اعتباری معادل 6 میلیارد ریال بهره برداری شد.
فرماندار تویسرکان بیان کرد: برای اجرای طرح ایمن سازی 40 مدرسه شهرستان تویسرکان با مجموع 263 کلاس افزون بر هفت میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است.
مومیوند اظهار کرد: همچنین هفت طرح حوزه برقرسانی روستاهای تویسرکان و شهرسرکان با اعتبار 6 میلیارد ریال به اتمام رسید.
وی افزود: در قالب این هفت طرح، شبکه فشار متوسط هوایی خیابان ابوذر سرکان به کابل زمینی تبدیل و شبکه برق رسانی روستاهای خیر آباد، سید شهاب، جیجانکوه، آرتیمان، برق رسانی به سه طرح خصوصی و دستگاه پست عمومی بلوار شهید اشرفی و منطقه فاران بهره برداری شد.
وی گفت: طرح بهسازی مرحله دوم روستای باباپیر با مساحت چهار هزار و 800 متر مربع زیرسازی و آسفالت با صرف اعتباری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال و با کمک و خودیاری اهالی این روستا بهره برداری شد.
754 طرح عمرانی با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این استان در حال افتتاح و بهره برداری است همچنین عملیات اجرایی 105 طرح با اعتبار 2 هزار میلیارد ریال در استان همدان آغاز شد.
دوم تا هشتم شهریور (سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر) به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روزی از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.