علیرضا صفری روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز همدان افزود: برای اجرای طرح هتلینگ 2 بیمارستان آتیه همدان و غرضی ملایر بیش از 56 میلیارد ریال اعتبار ختصاص یافت که بزودی بهره برداری می رسد.
وی افزود: استاندارد سازی اورژانس بیمارستان آتیه همدان با اعتبار یکصد میلیارد ریال نیز انجام شده است و دستگاه MRI و سی تی اسکن نیز خریداری و در حال نصب می باشد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از سال 92 تاکنون نگاه ویژه ای به بخش درمان دارد افزود: با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، سازمان با وجود مشکل نقدینگی در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده است.
صفری با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات، زیرساخت ها، هتلینگ بیمارستان ها، بهبود تجهیزات و جلب رضایت مندی مردم از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت است افزود: به روز رسانی و تجهیز ناوگان حمل و نقل و توسعه تخت های بیمارستانی از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی است.
وی افزود: در حال حاضر مشکل ما در جذب رشته های پزشکی همچون داروساز، دندانپزشک، پزشک متخصص داخلی، متخصص زنان و ارولوژی رفع شده و تنها در برخی رشته های خاص همچون ارتوپدی و جراحی مغز و اعصاب نیاز به جذب پزشک داریم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به حرکت سازمان به سمت برنامه محوری خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی همواره در صدد عملیاتی و اجرایی کردن برنامه های خود است.
صفری همچنین با اشاره انجام بلوک های زایمانی در بیمارستان های تامین اجتماعی همدان گفت: استان همدان با هفت هزار و 782 زایمان در سال 95 در رتبه هشتم کشور قرار دارد.
وی ادامه داد: همچنین درصد سزارین استان همدان 18.6 درصد و رتبه آن هفت کشوری است و متوسط سزارین خالص کشور 22.9 درصد است که حدود چهار درصد بیشتر از استان همدان است .
مدیر درمان تامین اجتماعی همدان بیان کرد: کل ویزیت پزشکان عمومی در بیمارستانهای تامین اجتماعی استان همدان یک میلیون و 300 هزار نفر در سال 95 بوده است.
استان همدان دارای 2 بیمارستان تامین اجتماعی آتیه و غرضی با 288 تخت فعال است که از این نظر در جایگاه چهارم کشوری قرار دارد.
اخبار مهم خبرگزاری ایرنا کشور و استان همدان را به طور شبانه روز از کانال خبری تلگرام 'اخبار ایرنا همدان' به نشانی @irnahamadan دریافت کنید.
7523/6993
خبرنگار: مرضیه بختیاری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.