به گزارش ایرنا رسول منعم روز شنبه در آیین استقبال از قهرمانان تکواندو پومسه نونهالان آسیا در همدان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون نتایج درخشانی را در رقابت های مختلف بین المللی شاهد بوده ایم و قهرمانان ورزشی استان مدال های رنگارنگ را به ارمغان آورده اند.
وی اضافه کرد: پومسه همدان یکی از قطب های اصلی کشور محسوب می شود و در رده های سنی مختلف طی سال های اخیر توانسته ایم مدال های رنگارنگ جهانی و آسیایی را کسب کنیم.
منعم با تاکید بر روند استعدادیابی و پرورش نخبه های ورزشی در رشته های مختلف ، گفت: توجه به استعدادهای ورزشی پشتوانه بسیار خوبی برای موفقیت ورزش استان در عرصه قهرمانی است.
وی با اشاره به محمدامین گماریان و محمد مهدی کرمی مدال آوران همدانی رقابت های قهرمانی پومسه نونهالان آسیا گفت: این موفقیت ثمره تلاش و برنامه ریزی مدون هیات تکواندو استان در استعدادسازی است و امروزه با این افتخار کسب شده ، دسترنج مربیان زحمت کش و حمایت های صورت گرفته به بار نشست.
قهرمانان تکواندو استان که در دومین دوره رقابت های پومسه قهرمانی آسیا 2017 ظهر امروز به همدان بازگشتند و مورد استقبال پرشور و بی نظیر بیش از 200 تن از علاقمندان به ورزش قرار گرفتند.
در این رقابت ها محمدامین گماریان در بخش پومسه ابداعی توانست عنوان قهرمانی را کسب کرد و محمد مهدی کرمی دیگر عضو همدانی تیم ملی به مدال برنز دست یافت.
مهدی صمدیان تبار مربی همدانی نیز در این رقابتها به عنوان مربی تیم ملی حضور داشت و در افتخار آفرینی تکواندو کاران همدانی نقش مهمی را ایفا کرد.
دومین دوره رقابت های قهرمانی پومسه نونهالان آسیا هفته گذشته در سالن 'میلیتری زون' هوشمینه با حضور 101 پومسه ‌رو از 10 کشور برگزاری شد.
7520/6993
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.