بخشدار جوکار گفت: حاشیه‌سازی دروغین برخی رسانه‌ها بعد از گذشت دو هفته از ختم مسالمت‌آمیز موضوع، حکایت از برخی شیطنت‌ها برای فاصله انداختن بین دولت و نیروی انتظامی دارد.

فرهاد جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه دولت یازدهم دولت قانون است، گفت: اخبار کذبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر درگیری فیزیکی ما با مامور راهور منتشر شده که از اساس کذب و نه تنها هیچ درگیری نبوده بلکه تماس فیزیکی هم نداشتیم.

وی با تشریح اتفاق رخ داده گفت: ماشین ما در حال اعزام به ماموریت به علت سرعت بالا  از سوی مامور راهور متوقف شد که درخواست ما همان ابتدا اعمال قانون و عمل به مسوولیت بدون حاشیه بود.

جهانیان تصریح کرد: بنده به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در عمل به قانون معتقدم و تمام سوابق من گویای این امر است. همه این اخبار کذب و ساختگی را در راستای تنش‌آفرینی در فضای غبارآلود انتخابات می‌دانم. از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: ما برای نیروهای زحمتکش پلیس که در شرایط سخت کار می‌کنند ارزش قائل هستیم اما اجازه سوءاستفاده و حاشیه سازی را به هیچ کسی نمی‌دهیم.

بخشدار جوکار گفت: حاشیه‌سازی دروغین برخی رسانه‌ها بعد از گذشت دو هفته از ختم مسالمت‌آمیز موضوع، حکایت از برخی شیطنت‌ها برای فاصله انداختن بین دولت و نیروی انتظامی دارد که ان‌شالله با پیگیری‌های قانونی این غرض‌ورزی‌ها راه به جایی نخواهد برد.

 وی ادامه داد: برخی گروه‌های افراطی با جعل و انتشار اخبار کذب دنبال موضوعی می‌گردند تا آن را پتکی کرده و بر سر دولت و دولت‌مردان تدبیر و امید فرود آورند. امید است هوشیاری مردم عزیز و حق طلب کشور بار دیگر در ادامه راه بر این بدرفتاری‌ها و بد اخلاقی ها خط بطلان بکشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.