به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی عصر امروز در بازدید از مصلی حضرت  ابوالفضل(ع) شهرستان ملایر خواستار تجدید نظر در ساخت این مکان از نظر معماری،کاربردی و زیبایی شد و اظهار داشت:با توجه به بروز برخی اشتباهات در طرح‌های اولیه فضای مصلی حضرت ابوالفضل (ع) ملایر باید در کاربری این مصلا تجدید نظر و معماری آن اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات ساخت این مکان از محل بیت المال تامین می شود گفت:  لازم است در ادامه ساخت مراقب اشتباهات و هزینه‌های مجدد بود چراکه فردای قیامت باید جواب بگو اعتماد مردم بود.

  امام جمعه همدان با اشاره به مشکلات موجود در روند ساخت این مصلی با تاکید بر ورود پیمانکاران و مهندسین جدید برای ادامه ساخت این مصلی‌ گفت: امیدوارم هر چه زودتر مشکلات طرح برطرف شده و این مکان به یکی از بهترین مصلی‌های غرب کشور تبدیل شود.

امام جمعه ملایر نیز ضمن تقدیر از حضور خیران و نیکوکاران،مسئولان و اقشار مختلف مردم که در ساخت این مصلی مشارکت داشته اند گفت:  امروز طرح توسعه و تکمیل مصلی ملایر آغاز می‌شود و با کمک یکی از سرمایه گذاران خیر این شهر روند ساخت و تکمیل طرح ادامه می‌یابد و به زودی شاهد اتمام و تکمیل این پروژه خواهیم بود.

حجت‌الاسلام محمد باقر برقراری با بیان اینکه کار ساخت و تکمیل مصلی ملایرمرحله به مرحله  در دست اقدام است گفت:با توجه به گفته پیمانکار و مسئولان طرح  تکمیل و توسعه این طرح اجرا و در آینده نزدیک شاهد افتتاح و تکمیل کامل مصلی خواهیم بود.

امام جمعه ملایر ساخت و تکمیل مصلی را  با توجه به نیاز شهرستان در توسعه فرهنگی و امور مذهبی بسیارموثر دانست و افزود: در صورت تکمیل شدن این مکان برای برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و مناسبت‌ها  مکانی مطلوب است.

وی ضمن تقدیر از نظرات نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: تاکیدات وی  در طرح  توسعه و تکمیل مصلی و رفع کامل معایب و مشکلات این مکان لحاظ  می‌شود. 

مدیر توسعه و تکمیل مصلی ملایر نیز با اشاره به اینکه این طرح مدت 12 سال است که آغاز شده و هم اکنون مدت 8 سال است که بلا تکلیف مانده است گفت:با توجه به نیاز شهرستان و مشورت با امام جمعه و مسئولان ذیربط تکمیل و توسعه مصلی ملایر امسال در اولویت کاری شهرستان قرار گرفته است.

حسین بخشی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز دفتر فنی مهندسی در نزدیکی مصلی راه‌اندازی شده و از امروز مراسم توسعه و تکمیل مصلی ملایر آغاز می‌شود گفت:با توجه به نیاز شهرستان و بحث معنویت کار تصمیم گرفتم طرح توسعه و تکمیل مصلی حضرت  ابوالفضل(ع) را انجام دهم .

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 614238
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.