به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، محمد کاظمی شب گذشته در چهارمین همایش خیران سلامت در شهرستان ملایر  اجرای شدن طرح تحول نظام سلامت را یکی از راهبردی‌ترین موفقیت‌های دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: با اجرایی شدن این طرح علاوه بر کاهش هزینه‌های پرداختی مردم مشکلات در حوزه بهداشت و درمان نیز اصلاح شده است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند خیران حوزه سلامت در شهرستان ملایر بیان کرد: بازسازی و تکمیل بخش‌های آی.سی.یو،بخش دیالیز، سی.سی.یو و کمک در زمینه خرید تجهیزات مراکز درمانی و بیمارستانی و غیره از جمله خدمات ارزشمند خیران سلامت در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت بسیاری از تجهیزاتی که فکرش  را نمی‌کردیم امروز در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ما وارد شده و به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

فرماندار ویژه ملایر نیز الکترونیکی شدن پرونده‌های بیماران در بیمارستان‌های سطح استان را از دیگر اقدامات طرح نظام سلامت برشمرد و افزود: امروز شاهدیم با حضور خیران در حوزه بهداشت و درمان و سلامت بیشتر مشکلات حوزه بهداشت و درمان اصلاح  شده است.

عبدالعظیم رضایی با اشاره به خدمات ارزشمند خیران حوزه سلامت در شهرستان ملایر اظهار داشت: سال گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد 79 طرح بهداشتی با اعتبار 33 میلیارد تومان در شهرستان ملایر آغاز شده که تعدادی از آنها به زودی افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران ما با الگوگیری از ائمه در انجام کارهای خیر و خداپسندانه پیش قدم شده‌اند، گفت: آنها با انجام این اقدامات باقیات و صالحات را برای خود رقم زده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه خیران و نیکو کاران حوزه سلامت ملایر در چهار سال اخیرتوفیقات بسیاری در حوزه درمان و سلامت  به دست آورده‌اند، گفت:  علاوه بر این اقدامات ارزشمند نیازمند کارهای بیشتری در حوزه سلامت و درمان هستیم و امیدواریم  با حضورخیران ملایری بیش از گذشته  روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه در حوزه سلامت باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613188
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.