محمدمهدی مفتح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: اکنون نظام سلطه جهانی یک جنگ تمام عیار اقتصادی ‌علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته و به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی در مدیریت مسائل اقتصادی است.

وی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه اقتصادی اوج دسیسه‌های اقتصادی آمریکا و متحدانش علیه جمهوری اسلامی ایران است که اکنون نیز ‌این روند متوقف نشده بلکه با راهکارهای جدید دنبال می‌شود.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با اشاره به اینکه تولید و اشتغال از محورهای بنیانی اقتصاد مقاومتی به شمار می‌روند گفت: مباحث کارشناسی، علمی و ایده‌پردازانه در مورد اقتصاد مقاومتی در چند سال گذشته صورت گرفته و اکنون زمان اجرای سیاست‌های این بخش است.

وی اظهار داشت: تعلل، کوتاهی و سهل‌انگاری در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بی‌شک خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به سیستم اقتصادی و به تبع آن عرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور وارد می‌آورد.

مفتح تاکید کرد: نظام اقتصادی کشور ما باید بر‌اساس الگوی اسلامی پیش برود و با مفاهیم و اصول اسلامی همخوانی داشته باشد نه آنکه در تعارض با ارزش‌ها و معارف دینی باشد.

وی افزود: اکنون مهم‌ترین راهبرد برای ایجاد فرصت های متنوع شغلی استفاده حداکثری از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی است که دولت نیز باید راه را برای حضور و مشارکت بخش خصوصی در روند اشتغالزایی فراهم کند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611147
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.