فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع 70 قلم لوازم منزل بین خانواده های نیازمند آسیب دیده از سیل سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

۷۰ قلم لوازم منزل با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به همت سپاه ناحیه ملایر تهیه و بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان که از سیل سال گذشته خسارت دیدند، توزیع شد.

به گزارش جماران، فرمانده سپاه ناحیه ملایر روز چهارشنبه در حاشیه توزیع این اقلام در جمع خبرنگاران افزود: این اقلام شامل یک تخته فرش، گاز و یک دستگاه یخچال است و برای هر خانواده محروم و نیازمند خسارت دیده از سیل فروردین سال ۹۸ سه قلم لوازم منزل در نظر گرفته شد.

سرهنگ سیدجواد حسینی خواستار کمک خیران و نیکوکاران به خانواده‌های نیازمند و محروم شد و گفت: در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه ۱۲ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا در سطح این شهرستان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش، همزمان با دهه ولایت و دهه محرم طی سه مرحله و در هر مرحله یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

سرهنگ حسینی گفت: علاوه بر این در صدد تهیه و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

وی با اشاره به تخریب و خسارت واحدهای مسکونی بر اثر سیل سال گذشته یادآور شد: بسیجیان ملایر در راستای احداث، تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی نیازمندان و اقشار محروم وارد عمل شدند و ۳۷ منزل مسکونی توسط بسیجیان ملایر احداث شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: همچنین ۴۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل توسط بسیجیان تعمیر شد و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.