نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همکاری ایران و چین مبتنی بر حفظ منفعت ملی شکل گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همکاری ایران و چین مبتنی بر منافع مشترک دو کشور و حفظ منفعت ملی شکل گرفته است.

به گزارش جماران، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی در پیام مکتوب جمعه سوم مرداد اظهار داشت: کسانی که بدترین خیانت‌ها را به وطن کرده‌اند چگونه نگران سند همکاری ایران و چین شده‌اند؟

وی افزود: اقدام اخیر جنگنده‌های آمریکایی و تهدید هواپیمای مسافری بری ایران نشان داد که سردمداران این کشور مستکبر ذاتا تروریست هستند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: ایستادگی در برابر دشمن متجاوز و برخورد با او حقیقتی است که هم عقل و هم تجربه تاریخی آن را تایید می کند و تهاجم آمریکا به هواپیمای مسافربری نیازمند ضربه متقابل است.

نماینده ولی فقیه در استان با تشریح وضعیت اقتصادی کشور و لزوم توجه هرچه بیشتر مسوولان به برطرف کردن مشکلات گفت: تا زمانی که برخی متولیان امر امید واهی به غرب دارند گره‌های اقتصادی باز نمی شود.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد برپایی نخستین نماز جمعه در کشور تاکید کرد: این آیین عبادی سیاسی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است که صیانت و حفظ منزلت آن بر همه ما لازم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.