علی حقیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تویسرکان از اقلیم و آب و هوایی دلپذیر و پاک برخوردار است و جاذبه ها و چشم اندازهای طبیعی آن می تواند یکی از مزیت های ویژه برای میزبانی از مسابقات ورزشی باشد.

وی بیان کرد: همچنین این شهرستان از خوابگاه ورزشی با ظرفیت پذیرش قابل قبول و امکانات و تجهیزات بدن سازی به منظور آماده سازی تیم های مختلف ورزشی در رشته های متنوع برخوردار است.

حقیقی تاکید کرد: سرانه قابل قبول و بالاتر از میانگین استانی تویسرکان از فضاهای ورزشی نیز یکی از امتیازهای این شهرستان به حساب می آید.

وی افزود: میزبانی تویسرکان از اردوها و مسابقات متنوع ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط عمومی، زمینه ساز معرفی بیش از پیش این شهرستان به عنوان بهشت غرب ایران زمین و به دنبال آن پویایی گردشگری و اقتصاد این شهرستان است.

حقیقی با اشاره اینکه تویسرکان در سال های اخیر میزبان رویدادها و مسابقات مهم و معتبر ملی بوده خاطر نشان کرد: برگزاری مرحله نهایی لیگ دوچرخه سواری کشور، مسابقات لیگ برتر کبدی کشورو مسابقات انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۱۵ سال ایران، مسابقات مرحله نهایی سپک تاکرا که برخی از آنها بیشتر از یک بار برگزار شده اند از نمونه میزبانی های رضایت بخش تویسرکان به شمار می روند.

وی متذکر شد: علاوه بر این شهرستان تویسرکان در رشته های مختلف ورزشی مانند کبدی، گلبال، ورزش های رزمی، سپک تاکرا و کشتی از استعدادها و حرف های زیادی برای گفتن در سطح ملی برخوردار است و در برخی از این رشته ها مانند کبدی، گلبال و سپک تاکرا، نفرات ملی پوش را نیز دارا است.

تویسرکان یکی از شهرستان های همدان در دامنه جنوبی کوه الوند است که از طبیعتی بکر و اقلیم و آب و هوایی معتدل و چشم نواز برخوردار بوده و در ۹۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.