حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی عصر یکشنبه در آیین اهدای ۷۰۰ بسته معیشتی بیان کرد: یکی از آثار مثبت شیوع کرونا آشکار شدن ظرفیت و توان بالای جریان‌های انقلابی بود که باید بعد از شکست این ویروس از این ظرفیت برای رفع دیگر مشکلات و پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کرد.

وی اضافه کرد: به دنبال شیوع کرونا برای تامین نیازهای بهداشتی کارگاه هایی راه اندازی شد که تداوم فعالیت این کارها می تواند مشکل اشتغال بسیاری از جوانان را حل کند البته این امر نیازمند حمایت مسوولان است.

امام جمعه همدان اظهار داشت: رزمایش هایی که به توصیه رهبر معظم انقلاب در حال اجرا است آثار و برکات زیادی از جمله در حوزه اجتماعی دارد چرا که ممکن بود به دلیل فقر و نداری معضلات و آسیب هایی در جامعه رخ دهد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز گفت: این رزمایشی ها دارای ویژگی هایی همچون انجام این کار بزرگ در راستای توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب، توجه به شعار سال و تهیه و عرضه اجناس تولید داخل و معطوف کردن توجه جهانیان به فرهنگ ایرانی اسلامی به عنوان ناب ترین فرهنگ جهان است.

سرهنگ علی بقایی اضافه کرد: در حالی که مردم جهان در تامین مایحتاج زندگی و اقلام بهداشتی با یکدیگر سر جنگ دارند اما مردم ایران برای کمک , و تامین نیازهای همنوعان خود از یدیگر سبقت می گیرند. 

وی بیان کرد : در مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اقلام بهداشتی و معیشتی توسط سپاه ناحیه همدان در بین نیازمندان تهیه و توزیع شد و در مرحله دوم نیز در مجموع بیش از سه هزار بسته غذایی هر کدام به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه شده و با محوریت مساجد شهر همدان در حال توزیع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.