سرهنگ جمشید باقری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت حوالی ۱۵ دهم اردیبهشت سالجاری شهروندان از جسد رها شده یک مرد در مجاورت کوه «خورزنه» واقع در انتهای شهرک شهید بهشتی به سمت تفریجان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر دادند.

وی اضافه کرد: تیمی از عوامل کلانتری با حضور در محل با جسد مردی حدود ۵۰ ساله با موهای جو گندمی مواجه شدند که با هماهنگی قاضی کشیک و پس از معاینه جسد توسط عوامل تیم تشخیص هویت، جسد تحویل پزشکی قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه در پزشکی قانونی قتل این فرد محرز شد اظهار داشت: پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی مشخص شد که خودروی مقتول به سرقت رفته است و در ادامه ماموران خودروی این مرد را که ۲ تن سوار بر آن قصد خروج از همدان را داشتند شناسایی، توقیف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ باقری ادامه داد: در تحقیقات اولیه متهمان به قتل این فرد اعتراف کردند اما بازسازی صحنه جرم و بررسی علل و انگیزه این افراد از قتل این مرد میانسال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مقتول دارای شغل آزاد بوده بیان کرد: طبق نتایج به دست آمده در بررسی های اولیه احتمال می رود ضربه با جسم سخت به ناحیه سر علت مرگ این مرد ۵۰ ساله باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.