به گزارش خبرنگار مهر، قدرت اله ولدی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر بابیان اینکه امسال که سال جهش تولید نامگذاری شده باید همه توان خود را به کار گرفته و در زمینه به نتیجه رساندن طرح‌های اشتغال زا قدم برداشت، گفت: باید در پرداخت تسهیلات از سخت گیری‌های بی‌مورد پرهیز شود.

وی به اجرای پروژه «۲۰۰ طرح؛ ۲۰۰ روستا» که با محوریت دستگاه‌های حمایتی آغاز شده است، اشاره کرد و گفت: اقدامات و پیگیری‌های خوبی در این زمینه انجام و چند طرح اشتغال زا در روستاهای ملایر اجرایی شد.

ولدی تعهد شهرستان ملایر در زمینه ایجاد اشتغال طی سال گذشته را ۳ هزار و ۲۳۳ شغل ذکر کرد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته طی سال گذشته برای ۵ هزار و ۳۵۱ نفر اشتغال ایجاد شد.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در شهرستان ملایر با ذکر مشخصات هر فرد قابل رصد و پیگیری است، گفت: امسال برنامه ریزی ها به نحوی است که ضمن تحقق تعهد داده شده در زمینه ایجاد اشتغال در ملایر؛ میزان اشتغال ایجاد شده به بیش از ۲۰۰ درصد تعهد شهرستان در سند برسد.

ولدی ملایر را به لحاظ بهره مندی از ظرفیت‌های اشتغال زا قوی برشمرد و گفت: ملایر به لحاظ آب و هوایی نیز شرایط خوبی دارد و توسعه گلخانه‌ها، دامپروری، کشاورزی در این زمینه راهگشا است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.