سعید پناه آبادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اختصاص زمین و ایجاد دهکده ورزش محلات به وسعت ۲۰ هکتار در دوره چهارم شورای اسلامی شهر همدان مصوب شد اما ساخت این مجموعه تنها از توان شورا و شهرداری خارج است و نیاز به اعتبارات ملی دارد.

وی بیان کرد: برای ساخت و تکمیل این دهکده در رشته های مختلف ورزشی، چشم انداز ۱۰ ساله ترسیم شده و به دلیل مشکلات مالی هنوز در مرحله اجرا قرار نگرفته است.

پناه آبادی با اشاره به اینکه زمین های فوتبال خاکی این دهکده به صورت موقت ایجاد و طی ۲ سال مسابقات در آنجا برگزار شد، گفت: به دلیل نبود مولفه ایمنی، مسیر دسترسی به دهکده و نیز مشکلات مخابراتی، امکان ادامه مسابقات وجود نداشت.

وی افزود: برهمین اساس مسابقات فوتبال را در زمین های حاشیه شهر برگزار کرده ایم و امیدواریم نمایندگان مجلس پیگیری های لازم را برای تامین بخشی از بودجه ساخت این دهکده از منابع ملی داشته باشند.

مسوول توسعه ورزش محلات همدان، وسعت زمین دهکده را در کشور کم نظیر خواند و گفت: ساخت این مجموعه تحول اساسی در توسعه ورزش شهروندی و محلات خواهد داشت.

پناه آبادی خاطرنشان کرد: موقعیت مکانی این دهکده مناسب است؛ منتهی باید به لحاظ تاسیسات زیربنایی و تجهیزات لازم اقدام اساسی صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه زمین اختصاص یافته برای ساخت دهکده از سوی شورا و شهرداری تامین شده است، یادآور شد: با ایجاد این فضا می توان شمار زیادی از شهروندان را به ورزش سوق داد.

زمین دهکده ورزش محلات در جاده رباط و در نزدیکی دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.