علیرضا گوهری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کوهنورد اهل شیراز بود اما برخی رسانه ها وی را همدانی توصیف کرده اند.

وی اضافه کرد: این کوهنورد بهمن سال گذشته در ارتفاعات علم کوه مفقود و روز گذشته پیکر او توسط ۲ کوهنورد در این منطقه پیدا شد.

گوهری خاطرنشان کرد: با این حال برخی رسانه ها این کوهنورد فوت شده را ۵۲ ساله و اهل همدان عنوان کردند در حالیکه هیچ گونه گزارش رسمی در این خصوص نداشته ایم.

وی یادآور شد: هیات کوهنوردی همدان فعالیت کوهنوردان استان که قصد عزیمت به ارتفاعات مناطق مختلف کشور را دارند، رصد می کند و با این حال از تمامی آنان درخواست می شود در صورت هرگونه اقدام برای صعود، هیات را در جریان قرار دهند.

رییس هیات کوهنوردی همدان افزود: ورزش کوهنوردی با وجود جذابیت ها و زیبایی ها، مملو از خطرات غیرقابل پیش بینی است و از تمامی کوهنوردان انتظار داریم علاوه بر صعودهای گروهی، آموزش های لازم و تخصصی در این رشته ورزشی را پیش از هرگونه اقدام فرا بگیرند.

همدان یکی از قطب های اصلی کوهنوردی کشور به شمار می رود.

روز گذشته برخی خبرگزاری ها مدعی شدند: جسد کوهنورد ۵۲ ساله همدانی در ارتفاعات علم کوه پیدا شده است در حالیکه وی اهل شیراز بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.