به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده در نشستی که به دنبال سفر یک روزه معاون راهداری کشور و بازدید از محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شد گفت: شناسایی و رفع نقاط حادثه خیر از اولویت‌های راهداری استان است.

وی با قدردانی از حضور معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و تشریح امور راهداری استان گفت: حضور و اشراف مسئولان ستادی نسبت به امور استان‌ها و شناخت ضعف و قوت امور راهداری موجب تشریک مساعی و سرعت بخشی به امور می‌شود.

پناهنده در ادامه به موانع و مشکلاتی که در مسیر خدمت این اداره کل قرار دارد اشاره کرد و افزود: شناسایی نقاط حادثه خیر، حفظ حریم و اصلاح ابنیه جاده‌ای، حفظ راه‌ها، تجهیز علائم جاده‌ای و اصلاح آن‌ها از اولویت‌های کاری اداره کل و نیازمند اعتبارات خاص است.

پناهنده ادامه داد: بیشتر پل‌هایی که عدم عبور آب از آن‌ها باعث تخریب راه‌ها می‌شود با افزودن باکس‌ها مهار شده و عبور آب به راحتی از سیل و تخریب جاده جلوگیری می‌شود به همین منظور مقرر شده این پل‌ها شناسایی و در اسرع وقت با کمترین هزینه نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به تخصصی بودن امور راهداری به کار گیری نیروهای جوان و آموزش آن‌ها برای راهداری جاده‌ای را ضروری خواند و گفت: برای حفظ شرایط راه‌ها نیازمند نیروهای زبده و تعلیم دیده که جایگزین بازنشستگان این حرفه باشند هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.