حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی با صدور پیامی خطاب به سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران به عنوان فرزند برومند ایران اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال گذشته همواره در حراست از عزت، شرف و تمامیت ارضی ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدانه و ایثارگران به تکلیف خود عمل کرده است.

وی اضافه کرد: این نهاد مقدس در راستای منویات رهبری معظم انقلاب در سختی‌ها و تنگناها و کینه‌توزی‌های دشمنان همواره در کنار مردم و یاور و مددکار آنان بوده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه سپاه پاسداران که با اهدای هزاران شهید سرافراز همچون سپهبد شهید قاسم سلیمانی فدایی جان برکف ملت شریف ایران بوده است گفت: در آستانه ضیافت‌الله رمضان یکبار دیگر با پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نظامی به فضا موجب شادی مردم، رهبری گرانقدر و سرخوردگی و عصبانیت آمریکای تروریسم را فراهم آورد.

ماهواره نور ۱ به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره‌بر سه مرحله‌ای قاصد روز چهارشنبه از کویر مرکزی ایران از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.