مصطفی آزادبخت روز پنجشنبه در نشست اعضای ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با محوریت سمن‌های جوانان اظهار داشت: از تمامی مجموعه های فعال در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب پیرامون کمک به نیازمندان حمایت می کنیم و هیچ محدودیت و منع فعالیت برای گروه های مردمی به ویژه سمن ها وجود ندارد.

وی بیان کرد: از هرگونه فعالیت های محرومیت زدایی و پیشگیرانه در مقابله با کرونا حمایت می کنیم اما نیاز است برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده اشخاص از این فرآیند ارزشمند، نظارت های لازم صورت بگیرد.

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: سازمان های مردم نهاد به ویژه جوانان به عنوان هسته های فعال اجتماعی و مردمی در همه فعالیت ها و نیازهای ملت و دولت در عرصه های مختلف حضور داشته اند.

آزادبخت ادامه داد: به طور قطع در جهت تحقق عدالت و مساوات مدنظر رهبر معظم انقلاب نیاز است تا پایان رزمایش گزارش اقدام ها به صورت هفتگی به ستاد استان ارایه و پس از جمع بندی لازم برای مسوولان ارشد اجرایی ارسال شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: ستاد رزمایش «همت جوانانه کمک مومنانه» به همت مجمع جوانان استان ایجاد شد و با مشارکت سازمان های مردم نهاد جوانان استان در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه و عادلانه به نیازمندان فعالیت خود را از هفته گذشته آغاز کرده است.

محسن جهانشیر افزود: در راستای تحقق عدالت و تمرکز در اجرای اهداف رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه، در هر شهرستان یک سمن معین انتخاب و اقدام های خود را هماهنگ و متمرکز با سمن معین و ستاد استانی رزمایش انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: با همت مجمع جوانان، سمن های جوانان، خیران و پشتوانه مردمی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف رزمایش، فرامین رهبر معظم انقلاب و ستاد ملی مقابله با کرونا گام بر می داریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.