به گزارش خبرنگار مهر، عباس صوفی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری طی ۳ سال اخیر، تعریض و بازگشایی معابر سطح شهر با هدف روان سازی ترافیک و تسهیل عبور و مرور شهروندان بوده که در این راستا قسمت کندروی بلوار شهید فهمیده از سمت میدان قائم به صورت کامل بازگشایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در طول این مسیر یک مجتمع مسکونی و تجاری وجود داشت که در مجموع ۲۴ واحد مسکونی و ٩ واحد تجاری تملک و خریداری شد.

صوفی افزود: علاوه بر خریداری و تملک تعدادی زیادی از واحدها به همت شهرداری منطقه یک؛ با برخی از واحدهای تجاری نیز به صورت تهاتری توافق حاصل شد که در مجموع برای تملک این واحدها حدود ۳۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار همدان بیان کرد: با توجه به اینکه ساختمان این مجتمع بتُنی است و حساسیت‌های بالایی در رابطه با خطرات احتمالی در تخریب وجود دارد، عملیات تخریب، زیر سازی، تسطیح و آسفالت این معبر حدود یک ماه به طول خواهد انجامید.

صوفی بیان داشت: بعد از عملیات تعریض در مجاورت محل اجرای پروژه، تعدادی واحد تجاری ساخته می‌شود که در اختیار برخی از مالکان واحدهای تجاری که پیش از این با شهرداری توافق کرده بودند، قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر افزایش خدمات رسانی به شهروندان، عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش تردد در این محور گردشگری، شهرداری منطقه یک تمام تلاش خود را به‌کار گرفته تا این پروژه در زمان مورد نظر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.