به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی ظهر دوشنبه در ستاد پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ که با حضور نمایندگان اتحادیه‌های اصناف شهرستان برگزار شد با اشاره به رتبه ششم اسدآباد در زمینه ابتلاء به بیماری کرونا در استان همدان عنوان کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۱۰ هزار راننده و کمک راننده بوده و بر اساس آمار، روزانه بیش از ۱۸۰۰ خودرو از این مسیر ترانزیتی در حال تردد هستند.

وی گفت: آمار بیماران مبتلا به کرونا و مهار وضعیت بیماری در شهرستان اسدآباد نشان دهنده زحمات همکاران، دانشکده علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونا است.

مجید درویشی از مشارکت ۹۰ درصدی اسدآبادی‌ها در بحث پویش «در خانه می مانم» در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و خاطر نشان کرد: حدود ۹۹ درصد جمعیت اسدآباد از طریق خود اظهاری غربالگری شده‌اند و در حال حاضر در بخش کرونایی شهرستان اسدآباد یک مورد مثبت کرونا و ۸ مورد مشکوک به این بیماری بستری هستند و ۸۵ درصد از مبتلایان به کرونا در این شهرستان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

فرماندار اسدآباد اعلام کرد: واحدهای قنادی، نمایشگاه اتومبیل و املاک با رعایت پروتکل بهداشتی، نکات ایمنی و پیشگیری از کرونا می‌توانند فعالیت خود را آغازکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.