سعید احمدی‌فر روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: مدت زیادی است که این پرونده فساد مالی کشف شده بود، اما در این رابطه به یقین نرسیده بودیم.

وی افزود: پس از به یقین رسیدن ارتکاب این فساد مالی، به سرعت دستگاه قضایی شهرستان وارد عمل شد و افرادی در این زمینه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر بیان کرد: در حال حاضر تحقیقات مقدماتی این پرونده در دست اجرا است و فعلا سه نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند.

احمدی‌فر گفت: در این زمینه بیش از ۲ میلیارد تومان از متهمان تحصیل شده و پیش‌بینی ما بیش از این مبلغ است و موضوع به دقت پیگیری می شود.

وی در تشریح روند این فساد مالی ادامه داد: افراد مرتبط با این پرونده یکسری تسهیلات بانکی را که متعلق به اقشار خاص و افراد مستحق بوده را از طریق اسناد جعلی برای خود برداشت کردند، در حالی‌که هیچکدام از آنها شرایط دریافت وام را نداشتند.

دادستان عمومی و انقلاب ملایر اظهار داشت: در حال حاضر متهمان شناسایی شده به دادسرا احضار و بازداشت شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر متهمان مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

احمدی‌فر گفت: بدون شک در روزهای آینده تعداد دستگیری‌های مرتبط با این پرونده فساد مالی بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا روشن شدن کامل این پرونده تحقیقات ادامه دارد و دستگاه قضایی به شدت با متهمان این پرونده فساد مالی برخورد می‌کند و با کسی تعارف ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.