به گزارش خبرگزاری مهر، سیدسعید شاهرخی در پیامی عروج ملکوتی سردار رشید اسلام، جانباز سرافراز حاج میرزا محمد سلگی را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

دلاوری بزرگ، رزمنده‌ای بی‌بدیل، مردی درد آشنا با قلبی رئوف و مهربان که سال‌ها در خط مقدم نبرد با دشمنان بعثی نقشی تعیین کننده داشت و بارها تا مرز شهادت جراحاتی سنگین برداشت و از آن پس در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس لحظه‌ای درنگ نکرد و امروز به خیل یاران شهیدش پیوست و به آرزوی دیرینه اش دست یافت.

سال‌ها باید که تا یک سنگ اصلی ز آفتاب

لعل گردد در بدخشان یا عقیق اندر یمن

روزگاران باید بگذرد تا چنین مردانی پولادین و مسئولیت شناس که لحظه‌ای برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی، شرافت و آزادگی از هیچ کوششی دریغ نکرد، در دامن خود پرورش دهد.

این اندوه جان فرسا بیش از هر مصیبت دیگر بر پیکره استان سنگینی می‌کند؛ اینجانب با نهایت تأسف و تالم شهادت جانگداز سردار رشید اسلام، جانباز سرافراز حاج میرزا محمد سلگی را به آحاد مردم قدرشناس استان و به ویژه رزمندگان و هم رزمانش و علی الخصوص خانواده داغدارش تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات را برای آن شهید سعید و صبر و شکیبایی را برای خانواده محترمش خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.