داریوش صفاری روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز یک انبار در حواشی شهر همدان شناسایی شد که در آن پودرهای رختشویی تقلبی ترکیب و بسته بندی می شد.

وی اضافه کرد: ۹۹ درصد این پودرهای رختشویی از نمک تشکیل شده و تنها یک درصد آن پودر شوینده است که در این انبار مخلوط و در کیسه های پنج، ۱۰ و ۲۵ کیلویی بسته بندی و روانه بازار شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: از این انبار همچنین مایع ظرفشویی تقلبی در گالن های یک و نیم لیتری با یک برند تجاری مشهور کشورمان کشف شد.

صفاری خاطرنشان کرد: این انبار متعلق به یکی از بازاریان همدانی است که بیشتر این مواد تقلبی را در واحد صنفی خود به مردم عرضه می کرد و با همکاری پلیس انبار و واحد صنفی یاد شده پلمب شد.

به گفته وی در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و روانه مراجع قضایی شدند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه این تخلف از طریق گزارش های مردمی به ما اطلاع رسانی شد افزود: مصرف کنندگان در صورت مشاهده موارد مشابه با ۱۲۴ تماس گرفته و بازرسان را در جریان قرار دهند.

صفاری گفت: شیوع بیماری کرونا به شدت مصرف مواد شوینده را افزایش داده و این اوضاع زمینه سواستفاده افراد سودجو را فراهم کرده بنابراین مردم باید هوشیار باشند. 

در روزهای اخیر چند حموله مواد شوینده و ضدعفونی تقلبی در همدان کشف شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.