مجید درویشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی با مسوولان فروشگاه ها جلسه ای داشتیم تا هماهنگی لازم برای تامین مایحتاج مردم به صورت غیرحضوری انجام شود.

وی اضافه کرد: فروشگاه ها از ساعت هشت صبح تا ۱۹ سفارش های مردم را به صورت اینترنتی و تلفنی پذیرفته و فقط با پیک موتوری اجناس مورد نیاز را به دست شهروندان می رسانند.

فرماندار اسدآباد گفت: این مراکز از ساعت ۱۹ تا ۲۴ می توانند نسبت به بازگشایی فروشگاه خود اقدام کنند.

درویشی با اشاره به تعطیلی اجباری اصناف غیرضروری شهرستان خاطرنشان کرد: از ۲۷ اسفند ماه تا دهم فروردین سال ۹۹ به غیر از اتحادیه خواربارفروشان، قصابان، مرغ فروشان، نانوایان و اتحادیه خدماتی تمام صنوف غیرضروری تعطیل است.

وی با قدردانی از مشارکت کسبه و بازاریان اسدآباد برای تعطیلی مشاغل غیر ضروری افزود: چنانچه اهالی بازار در مقابل این طرح مقاومت کنند برابر ضوابط و مقررات با آنان برخورد می شود.

به گفته فرماندار اسدآباد اتحادیه طلافروش ها، آرایشگران مردانه و زنانه نخستین صنوفی بودند که داوطلبانه برای تعطیلی کسب و کار خود و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پیشقدم شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین گزارش‌ها تست کرونای ۱۵۵ نفر در این استان مثبت شده‌است که ۲۲ نفر از اهالی اسدآباد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.