حجت‌الاسلام سیدحسن رضوی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لغو این برنامه در راستای حفظ سلامت مردم و براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در استان همدان مبنی بر جلوگیری از هرگونه تجمع اعمال شده است.

وی با تاکید به اینکه همه ما مکلف به اجرای مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در سطح استان هستیم، افزود: هیچ گونه کوتاهی و قصور در این زمینه بخشودنی نیست.

حجت‌الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به جمعه پایانی سال و رسم دیرنه مردم مبنی بر حضور در باغ بهشت انتظار داریم صدا و سیما و نیز رسانه های نوشتاری اطلاع رسانی لازم در لغو برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از انجام اقدام های خودسرانه و برگزاری تجمع ها خودداری کنند، گفت: انتظار داریم مردم همکاری و مشارکت لازم را در مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از راه های انتقال آن داشته باشند.

از ابتدای همه‌گیری کرونا تاکنون ۲۰۶ نفر به علت مشکوک بودن به ویروس کرونا در بیمارستان‌های همدان بستری شدند که تست ۱۹ تن مثبت بوده است. 

طبق گزارش روز پنجنشبه (۱۵اسفندماه) وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تاکنون تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۰۷ نفر رسید و همچنین ۷۳۹ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.