سیداسماعیل صفوی‌زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: میزان این خسارت‌ها حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه اکثر این آسیب‌ها بر اثر تخریب کنارگذر پل‌ها بود افزود: در این بارش‌ها کنارگذر پل روستای هزارجریب بین ۲۰ تا ۳۰ درصد تخریب شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر ادامه داد: در جریان سیلاب فروردین امسال پل روستای هزارجریب آسیب دید که ۲۵۰ میلیون تومان برای اصلاح این پل و کنارگذر آن هزینه شد تا مردم راه دسترسی به این روستا را داشته باشند.

صفوی‌زاده بیان کرد: در بارندگی‌های هفته گذشته با توجه به سرریز کردن سد کلان و همچنین به منظور حفاظت از روستای مهدویه و جلوگیری از خسارت جدی، کنارگذر پل این روستا را تخریب کردیم.

وی افزود: در حوزه راه‌های اصلی و فرعی و به ویژه روستایی خسارتی نداشتیم و با وجود بارش شدید برف در گردنه زاغه در محور همدان، تمام تلاشمان این بود تا حتی برای یک لحظه هم محورها بسته نباشد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: در حال حاضر و با وجود موج جدید بارش‌ها، نیروهای راهداری این شهرستان در آماده باش کامل هستند.

صفوی‌زاده تعداد نیروهای فعال راهداری ملایر را ۷۰ نیرو با تعداد ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات در طرح زمستانی عنوان کرد.

سیلاب فروردین امسال به بیش از ۴۰ دهنه پل و بیش از یکصد کیلومتر راه روستایی شهرستان ملایر خسارت وارد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.