مهدی بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اعزام دانش آموزان در چهار مرحله به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در دستور کار قرار گرفته است که در مرحله نخست تابستان امسال یک هزار و ۴۱۵ دانش آموز دختر و پسر راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

وی اضافه کرد: همچنین آبان ماه امسال سه هزار و ۳۲۱ دانش آموز و آذرماه ۲ هزار و ۹۵۳ دانش آموز دختر در منطقه خوزستان حضور یافتند.

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: اعزام سه هزار و ۳۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۳۰ دی امسال آغاز شده و آنها در قالب کاروانهای ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفره به این مناطق عزیمت می‌کنند.

بابایی ادامه داد: این دانش آموزان به مدت سه روز در منطقه عملیاتی جنوب کشور حضور دارند و در روز نخست به مشاهده یک رزمایش نمایشی در اردوگاه می‌نشینند.

وی گفت: حضور در منطقه عملیاتی والفجر ۸ در اروند کنار، بازدید از یادمان علقمه در منطقه عملیاتی کربلای ۴ خرمشهر، یادمان شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای ۵ و زیارت معراج الشهدا در اهواز از برنامه های دومین روز کاروان راهیان نور است.

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: دانش آموزان روز سوم این سفر در یادمان عملیاتی فتح المبین در منطقه شوش حضور می‌یابند.

بابایی گفت: بخشی از هزینه ایاب و ذهاب توسط دانش آموزان و آموزش و پرورش پرداخت اما هزینه اسکان و تغذیه توسط سپاه تامین می‌شود.

وی اظهار داشت: به منظور پیشگیری از بروز هر گونه سوانح احتمالی از ناوگان اتوبوسی جوان با عمر کمتر از هفت سال استفاده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.