ظاهر پورمجاهد روز چهارشنبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: در سال جاری ۳۰۰ مصوبه برای حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی استان صادر شده و بخش زیادی از گرفتاری‌های صنایع مشکل‌دار برطرف شده است. 

وی تاکید کرد: بخشی از این مصوبات نیز اجرا نشده باقی مانده که بیشتر مربوط به سیستم بانکی استان است و نیاز به جدیت و همت بیشتر بانکهای عامل دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: همکاری و تعامل بیشتر بانکها در تامین منابع برای کمک به واحدهای مشکل‌دار استان ضروری است.

در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مشکلات سه واحد تولیدی و صنعتی استان رسیدگی و پور مجاهد دستورهای لازم را برای گره‌گشایی از این صنایع داده شد.

در این کارگروه تخصصی کمیته بازرسی سه نفره ای از سوی استانداری همدان برای رسیدگی به مشکلات یکی از صنایع غذایی همدان تشکیل شد. 

این کمیته قرار است برخی تخلفات و نواقص موجود در این واحد تولیدی را راستی آزمایی و راهکارهای لازم برای بهبود اوضاع آن ارائه کند. 

وجود اسانس منقضی شده، آلودگی صوتی و در خطر بودن جان کارگران و نواقص بهداشتی برخی از موارد نسبت داده شده به این واحد صنعتی بود که صحت و سقم آن بررسی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.