رییس هیات قایقرانی همدان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان از فردا به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می شود و زارعی در بخش سبک وزن بانوان حضور می یابد.

محمد ضروری افزود: این اردو با هدف حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو انجام می شود و زارعی باتوجه به تجربه و موفقیت در عرصه های بین المللی به ویژه آسیایی، شانس لازم را برای رسیدن به سهمیه دارد.

وی اضافه کرد: زارعی در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا توانست ۲ نشان برنز کسب کند و یکی از شانس های اصلی برای کب سهمیه المپیک نیز به شمار می رود.

رییس هیات قایقرانی همدان خاطرنشان کرد: در سال های اخیر همواره جزو مدال آوران قایقرانی کشور در میادین بین المللی بوده ایم و تلاش ما کسب سهمیه المپیک است.

ضروری افزود: حضور در المپیک مهمترین افتخار یک ورزشکار به شمار می رود و توقع داریم قایقرانان همدانی برای کسب این موفقیت مهم تلاش مضاعف داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای موفقیت قایقرانان مستعد و نخبه همدان در حد توان مهیا شده است، گفت: امیدواریم برای سال آینده سهمیه المپیک را در اختیار داشته باشیم.

همدان دارای ۱۲۰ قایقران مدال آور و قهرمان است که همواره فعالیت مستمر در رقابت های مختلف دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.