احترام برومند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به واسطه برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تعدادی از جوانان هنرمند مشغول به کار می‌شوند و با انگیزه دادن به گروه های مختلف برای تولید آثار بهتر و بیشتر یک کارآفرینی وسیع ایجاد می شود.

وی افزود: جشنواره علاوه بر کارکردهای اقتصادی تاثیر مهمی در فرهنگ کشورمان دارد به طوری که چهره های جوان و علاقه مند را به همگان معرفی می کند.

برومند با تاکید بر اینکه جشنواره در بخش زیربنایی نیاز به مدیریت دارد خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد که شرایط بهتری در جشنواره ایجاد کرده و استانداردها به سطح بالاتری ارتقا یابد.

این داور جشنواره با اشاره به اینکه وضعیت تئاتر خردسال در کشور چندان راضی کننده نیست گفت: به نظر می‌رسد نمایش‌ها بیشتر برای اجرا در مهدهای کودک ساخته شده‌اند در حالیکه وقتی قرار است به روی صحنه بروند باید بیشتر به آن پراخته شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد و با شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" از ۱۶ آبان آغاز شد و تا بیست و یکم این ماه در همدان ادامه دارد.

۵۳ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد جهانی اجرا شد و فردا اختتامیه این جشنواره با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.