اکرم ابوالمعالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" خوب و سنجیده انتخاب شده و احترام به طبیعت و اینکه فقط یک زمین داریم،  موضوع بسیار مهمی است که می‌توان با زبان تئاتر این موضوع را به کودکان آموزش دهیم.

کارگردان نمایش "پر" ادامه داد: تئاتر کودک و نوجوان باید موجب فکر و اندیشه برای بچه ها شود تا درباره خودشان و هویتشان سوال و فکر کنند و در هر رده سنی، از کودک و نوجوان تا خردسال باید ویژگی های مخاطب را شناخت و همسو با نیاز آن ها کاری تولید کرد.

وی با بیان اینکه والدین تئاتر را برای تماشای کودکان و نوجوانان انتخاب می‌کنند، افزود: باید توجه کنیم هر بذری که در ذهن فرزندانمان می‌کاریم، بی تردید در آینده بر روی آنها تاثیر می‌گذارد.

ابوالمعالی درباره نمایش " پر" گفت: این نمایش درباره یک پَر است که به دنبال هویت اصلی خودش می‌گردد و بحران هویت را متناسب با شرایط و ویژگی های خردسال نشان می‌دهد.

نمایش "پر" از تهران در بخش مسابقه تئاتر خردسال بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به دبیری مجید قناد با شعار "کودک، طبیعت، تئاتر" از ۱۶ تا ۲۱ آبان به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.