در بازدید ظهر جمعه شاهرخی از موکب حسینی شهرستان بهار، یکی از اسرای جنگ تحمیلی از استاندار خواست تا از تصاویر اسرای آن دوران دیدن کند و دقایقی به خاطرات دفاع مقدس پرداخت.

استاندار همدان در یکی از موکب ها که نوجوانان اقدام به بسته بندی وعده های غذایی می کردند، حضور یافت و دست نوجوانان را فشرد.

روحانیان حاضر در موکب ها استقبال چشمگیری از استاندار داشتند.

شماری از زائران حاضر در موکب گردنه اسدآباد به محض اینکه متوجه حضور استاندار همدان شدند، ضمن استقبال از وی، نسبت به خدمات دهی مطلوب به مردم قدردانی کردند.

استاندار همدان به هنگام بازدید از موکب ها نسبت به نیازهای خدمات دهی آنها سئوال کرد و دستور تامین موارد لازم را صادر کرد.

اداره راهداری و جمعیت هلال احمر استان همدان حضوری پرشور در مسیر مواصلاتی به غرب کشور دارند که مورد تمجید مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

شاهرخی در حاشیه این بازدیدها، با برخی از مردم نیز دیدار داشت و درخواست های آنان نیز توسط مدیرکل حوزه استانداری یادداشت برداری شد تا در اسرع وقت پیگیری شود.

استاندار همدان ایجاد پایانه های شهید حاجی بابایی و ایستگاه بزرگ خدمات رسانی در شهر مریانج را از اقدام های مهم اربعین حسینی نامید.

در سفر استاندار به شهرستان های بهار، گردنه اسدآباد و شهر مریانج برخی معاونان و مدیران استانداری و نیز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان حضور داشتند.

شاهرخی همچنین از آشپزخانه مرکزی واقع در اردوگاه ابوذر همدان که ۸۰ تن از بانوان در آن فعالیت دارند، بازدید کرد. 

این آشپرخانه به طور روزانه بیش از یکصد هزار وعده غذایی پخته و برای استفاده زائران حسینی به موکب های تعیین شده انتقال می دهد.

استاندار همدان در جریان بازدید از این مکان، کودکان فعال در این امور خیریه را مورد تجلیل قرار داد . پس از این بازدید همراه با همکاران خود در حوزه استانداری نذر خود را توزیع کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.