سهراب کلوندی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از کارگزاران حج تمتع افزود: پرواز حج عمره از فرودگاه همدان حذف شده بود که با تلاش و پیگیری مجدانه استاندار این پروازها دوباره دایر شد.

وی ادامه داد: به دنبال برقراری این پرواز، با دستور استاندار تمامی ارگان ها برای عملیاتی شدن پروازها بدون هیچگونه مشکل و خللی پای کار آمدند به گونه ای که رضایتمندی حجاج و عوامل شرکت فرودگاه‌های کشور با توجه به تسهیلات فراهم شده، بالا بود.

کلوندی با بیان اینکه فرودگاه همدان از نظر زیرساختی در غرب کشور ممتاز است گفت: در داخل فرودگاه پارکینگ برای ۸۰۰ دستگاه خودرو پیش بینی شده بود که برای بدرقه و استقبال آسان حجاج، تا ۲ هزار دستگاه نیز در این مجموعه پارک کردند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ۸۶ هزار زائر خانه خدا امسال بدون کمترین ناهماهنگی جابجا شدند گفت: برای برقراری پرواز حج عمره از فرودگاه  همدان استاندار همدان نقش محوری داشت. 

حجت الاسلام احد آزادیخواه بیان کرد: امسال بر خلاف دوره های گذشته میزان تاخیر در پروازها حج تمتع به کمترین زمان ممکن رسید.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت ادامه داد: برخی از شرکت های داخلی نیز زیر بار جابجایی زائران نرفتند که این امر شرایط پیچیده فراهم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.