سید اسکندر صیدایی روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان اظهار داشت: امنیت پایدار، آینده اندیشی، برنامه محوری و وحدت مدیریت در تمامی ابعاد اجرایی، قانون گذاری و  قضایی از اولویت های همدان است.

وی اضافه کرد: بر این اساس تمامی اقدام و فعالیت های مسولان استانی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت تدبیر و امید صورت می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان افزود: این استان در اقتصاد مقاومتی، واگذاری طرح ها به بخش خصوصی، توجه به باغداری و سرشاخه کاری، اجرای طرح فراز در باغ های انگور، توجه به مبل و منبت و تولید محصولات کشاورزی جایگاه بالایی دارد.

صیدایی اضافه کرد: کسب رتبه اول کشور در کاهش نرخ بیکاری در فصل تابستان بر اساس اطلاعات ارایه شده از سوی مرکز آمار ایران جای تقدیر دارد.

وی گفت: امروز هر یک از عرصه های فعالیتی استان از جمله باغات، مبل و منبت، کالاهای راهبردی تولیدی به عنوان یک چاه نفت ایفای نقش می کنند.

صیدایی افزود: اگر محدودیتی برای کشور در زمینه صادرات نفت ایجاد شده در این ایام با برگزاری جشنواره های مختلف، جایگزین مناسب و پایداری برای نفت فراهم شده است. 

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.