عباس سعیدیان روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد تعرفه در سطح میادین شهر همدان توزیع شده اما تاکنون آمار دقیقی در میزان نام نویسی ها اعلام نشده است.

وی بیان کرد: عوامل ثبت نام و توزیع تعرفه این همایش در تمامی میادین اصلی شهر همدان مستقر هستند و مردم می توانند به صورت رایگان نسبت به نام نویسی و اخذ برگه های قرعه کشی اقدام کنند.

سعیدیان اضافه کرد: ۵۰ مکان برای نام نویسی از مردم در سطح شهر همدان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ۱۲ مهرماه امسال در شهر همدان برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان نیز پیرامون این همایش گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی دوازدهم مهرماه جاری از تقاطع پژوهش و مسیرهای منتهی به مجتمع تفریحی توریستی عباس آباد همدان برگزار می شود و صدها جوایز ارزنده در نظر گرفته شده است.

هادی سبزواری افزود: این همایش ها به صورت مستقیم از شبکه سراسری پخش می شود و همه باید در راستای برگزاری مطلوب آن جهادی عمل کنند.

وی اضافه کرد: استانداری، فرمانداری، ارگان هایی نظیر صدا و سیما، هلال احمر، علیصدر، نیروی انتظامی، دستگاه ورزش، آتشنشانی و آموزش و پرورش نقش محوری در برگزاری مناسب این همایش ایفا می‌کنند.

سبزواری اظهار داشت: همدان در برگزاری همایش های پیاده روی جزو استان های پیشرو در کشور است و استقبال گسترده مردم را شاهد هستیم.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.