حسین عبدی در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم ملی کشورمان در چارچوب زیر ۱۶ سال آسیا افزود: پس از شکستی که در جام کافا مقابل افغانستان داشتیم تا به امروز مدام حاشیه سازی کردند و خدا را شاکرم پیروزی مقتدرانه داشتیم.

وی اضافه کرد: با پیروزی قاطع مقابل افغانستان به آنها پاسخ دادیم هر چند با تیم دوم خود هم می توانستیم به راحتی به برد برسیم.

عبدی بیان کرد: بازی قبلی با افغانستان دوستانه بود و برای ما برد و باخت مهم نبود اما برخی برای رسیدن به منافع خود باخت در این دیدار را به هرج و مرج کشاندن و تا بازی امشب هم حاشیه درست کردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما کمتر از هفت هفته شکل گرفت و شاگردانم در این مسابقات فوق العاده کار کردند هر چند کشورمان سرشار از استعداد است که هرگز قابل شمارش نیست.

سرمربی تیم ملی کشورمان یادآور شد: تا ساعت ۱۲ امشب سرمربی تیم ملی نوجوانان هستم و پس از آن تصمیم گیری دست فدراسیون است و تاکنون ۶۰ بازیکن عالی که به طور قطع آینده فوتبال ملی بزرگسالان را تشکیل می دهند، در اختیار داریم.

وی با اشاره به اینکه می شود تمام تیم های فوتبال ملی را با حمایت و خودباوری درست کرد، گفت: برخی آرزو داشتن با ما عکس بیندازد و اکنون توطئه می کنند که معتقدم باید این جو مسموم از فوتبال و حتی ورزش پاک شود.

 وی با قدردانی از تمامی ارکان فدراسیون در حمایت از ملی پوشان نوجوان گفت: تداوم این حمایت ها نویدبخش روزهای خوب برای آینده فوتبال پایه است.

عبدی امکانات شهر همدان را کم دانست و گفت: موفقیت فوتبال در این شهر نیازمند امکانات مناسب برای بهره مندی مربیان مجرب در شناسایی و پرورش استعدادهای ناب فوتبال است.

 تیم ملی کشورما امشب در آخرین بازی گروه سه دور مقدماتی فوتبال زیر ۱۶ سال آسیا برابر تیم ملی افغانستان چهار بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله بعدی بازی ها شد.

۷۵۲۰/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.