سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی وصول گزارش های مردمی مبنی بر تولید پودرهای بدن سازی تقلبی در یک کارگاه غیر مجاز در یکی از مناطق شهر همدان شناسایی و دستگیری عاملان تهیه این مواد در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ مدرس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مقدماتی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از این کارگاه مشاهده شد، متهمان با ترکیب چندین مواد شیمیایی و خوراکی در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید پودرهای بدنسازی و مکمل های ورزشی تقلبی می کنند.

 فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: این افراد با استفاده از بر چسب های تقلبی و جعل "بر چسب طرح شبنم"، این مواد را در سطح شهر و به اسم مکمل اصلی و وارداتی می فروختند.

سردار کامرانی صالح افزود: در این کارگاه، حدود ۱۵ هزار حبه قرص آمینو اسید دست ساز، ۵۳ کیسه ۲۰ و ۲۵ کیلویی مواد شیمیایی و غذایی کاربردی در ساخت مکمل های ورزشی، تعداد زیادی برچسب تقلبی برندهای مختلف پودرهای بدن سازی، تعداد زیادی برچسب "طرح شبنم" تقلبی مخصوص اجناس وارداتی و سه هزار و ۷۹۰ عدد قوطی پلاستیکی در اندازه های مختلف برای این مکمل ها کشف شد.

وی با بیان اینکه تقلبی بودن این مواد توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو تایید شده است گفت: در خصوص این پرونده تحقیقات قضائی و انتظامی در حال انجام است و پرونده پس از تکمیل به دادسرا ارسال می شود.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.