سرهنگ محمد باقر سلگی روز سه شنبه در تشریح این موضوع به خبرنگار ایرنا افزود: متهم ۳۸ ساله پس از قتل همسر، زن برادر باردارش و دوستش در ملایر از محل متواری و به استان دیگری گریخت.

وی اضافه کرد: پس از تشکیل این پرونده در پلیس آگاهی شهرستان ملایر ، تیمی بررسی این موضوع را بر عهده گرفت و با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد این زن در مشهد به سر می برد.

 فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: یکی از عوامل انتظامی ملایر در مشهد حضور یافت و با انجام یکسری کارهای فنی و پلیسی با همکاری پلیس آگاهی مشهد، متهم را که در حوالی فرودگاه بین المللی هاشی نژاد بود شناسایی کردند.

سرهنگ سلگی افزود: احتمال جابجایی متهم تحت تعقیب از طریق فرودگاه متصور اما بررسی موید این بود که بلیت پرواز به نام متهم در سیستم فرودگاه ثبت نشده و مشخص شد که وی با هویت جعلی و استفاده از اسناد جعلی بلیت تهیه کرده است.

وی با بیان اینکه این زن جوان پیش از سوار شدن بر هواپیمای مشهد - تهران در حلقه کارآگاهان پلیس گرفتار شد ادامه داد: متهم که قرص سیانور در دست داشت پیش از استفاده از آن به دام افتاد.

 فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: طبق بررسی های صورت گرفته ۱۵ روز قبل از مرگ این چهار تن، پسر یک ساله متهم به علت بیماری جان باخته است و این موضوع و تاخیر در مداوای فرزند موجب عذاب وجدان وی شده است.

سرهنگ سلگی بیان کرد: متهم مدعی شده که همسر و زن برادرش در مرگ فرزندش دست داشتند بنابراین همگی آنها به علت عذاب وجدان به فکر خودکشی می افتند همچنین مسمومیت دوستش در منزل وی اتفاقی بوده است.

فرمانده انتظامی ملایر با تاکید بر اینکه تاکنون اعتراف ها و ادعاهای این زن ثابت نشده احتمال داد: علاوه بر عذاب وجدان به خاطر مرگ فرزند، انگیزه مالی نیز در بروز این قتل تاثیر داشته که این فرضیه توسط پلیس در دست بررسی است.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه بازجوئی از متهم در پلیس آگاهی ملایر در حال انجام است از دادستان عمومی و انقلاب ملایر و بازپرس ویژه به خاطر هماهنگی و همکاری در این پرونده قدردانی کرد.

وی یکم مرداد امسال در این زمینه عنوان کرده بود که به دنبال اعلام یک فقره فوت مشکوک در یکی از محله های شهر ملایر، تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ملایر افزود: ماموران در بررسی منزل یاد شده جسد یک زن و مرد را مشاهده کردند و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی نیز در محل حاضر و اجساد به پزشکی قانونی برای تعیین علت مرگ منتقل شدند.

سرهنگ سلگی اظهار داشت: در همین رابطه نفر سوم که یک خانم باردار بود در منزل خود مسموم و پس از انتقال به بیمارستان به همراه جنینش در آنجا فوت کرد.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات اولیه پلیس دریافتند که متوفیان با هم نسبت فامیلی دارند.

۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.