معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری مسابقه کتابخوانی "پوشش خبری" ویژه خبرنگاران و عکاسان استان همدان خبر داد.
فاطمه عزیزی هرمز در گفت‌و گو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن مرداد ماه و روز خبرنگار، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد همدان با همکاری خانه مطبوعات استان، مسابقه کتابخوانی ویژه اهالی رسانه برگزار می‌کند.
وی افزود: کتاب " پوشش خبری" شامل افکار عمومی و نحوه شکل‌گیری آن، پوشش خبر و شیوه‌های مربوطه، ژورنالیسم تلویزیونی و چگونگی دفاع در برابر تهاجم رسانه‌ها، مطالعات و تحقیقات انتقادی، ارتباطات اقناعی و سیاسی، جنگ روانی و شایعه، به قلم محمد سلطانی‌فر و شهناز هاشمی بررسی و تنظیم شده است.
عزیزی هرمز تصریح کرد: این مسابقه با هدف ارتقای سطح مطالعه در میان خبرنگاران و افزایش اطلاعات و آگاهی آنان در زمینه تخصص کاری خود در روز 14 مرداد ماه در ساعت 12 در دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی جهادانشگاهی واحد همدان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و شرکت در مسابقه از طریق آی‌دی تلگرام @fotros89 یا مراجعه حضوری به دفتر معاونت فرهنگی همدان واقع در دانشکده علوم، دانشگاه بوعلی سینا اقدام کنند.
وی با بیان اینکه فایلpdf این کتاب در کانال خانه مطبوعات   به آدرس @khanematboathamedan در دسترس اهالی رسانه قرار گرفته  است، گفت: در پایان از سه نفر برتر این مسابقه همزمان با مراسم روز خبرنگار در روز 17 مرداد با اهدای جوایز نفیس تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.