کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اعلام اینکه هوای همدان خنک می شود، گفت: گرمای هوا در استان همدان تا روز یکشنبه پایدار است.
محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به گرمای شدید هوا طی روزهای گذشته خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه از شدت گرما کاسته می شود و شاهد خنک شدن هوا طی روزهای آینده خواهیم بود. 
وی با اشاره به اینکه امروز دمای شهر همدان 39 درجه سانتیگراد بوده و گردوغبار رقیقی در استان حاکم است، افزود: از روز آینده انتظار می‌رود دمای روزانه هوا روند کاهشی داشته باشد . 
کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: دمای فعلی هوا نسبت به‌روزهای گذشته افزایش نداشته و تنها بین 17 تا 39 درجه سانتیگراد درنوسان بوده است 
وی اظهار کرد: امروز تا 5 روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد خواهد بود به‌طوریکه وجود باد ملایم تا یک هفته دیگر پایدار می‌ماند. 
باقری‌شکیب یادآور شد: در 24 ساعت گذشته نهاوند، اسدآباد و بهار با 40 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاطه استان گزارش شده و صبح امروز بهار با 12 درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است. 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان تصریح کرد: دمای هوای همدان طی دو روز گذشته تا 40 درجه سانتیگراد بالا رفته و این گرما امروز و فردا نیز در همدان ماندگار است .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.