آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی روز یکشنبه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: این ماه مبارک فرصت خوبی برای احیای ارزش های اسلامی در جامعه و پیدا کردن خود، ارتباط با خدا و معنویت است.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی و تمرین تقوا است و نباید از فلسفه این ماه فاصله بگیریم، بیان کرد: در این ماه مبارک تمام شرایط فراهم و همه موانع بر طرف شده تا مومنان به اصلاح خود بپردازند.
این عضو مجمع خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رمضان مقدمه ای برای تقوا است و این ظرفیت را ایجاد می کند که انسان در مقابل هیچ تهدید، تطمیع و انگیزه غیرالهی تسلیم نشود.
آیت الله موسوی اصفهانی روزه را از عبادات بزرگ و ارزشمند مورد پسند خداوند متعال دانست و گفت: امیدواریم پاداش یک ماه عبادت، بندگی، نماز و روزه در کنار دیگر فضایل این ماه مبارک مورد قبول خداوند قرار بگیرد.
رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز با تاکید بر لزوم ترویج آموزه های قرآن کریم در نشست های شورا و شهرداری گفت: از این پس به هنگام قرائت قرآن کریم در جلسه های شورای شهر همدان، معنای آن نیز تفسیر می شود.
کامران گردان از آیت الله موسوی اصفهانی به عنوان گوهری گرانبها برای همدان یاد کرد و افزود: استفاده از توصیه و نظرات بزرگان را همواره مورد توجه جدی قرار می دهیم.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.