حسین افشاری روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان اظهار داشت: رسانه های رسمی کشور تریبون و کانال ارتباطی مردم و مسئولان هستند که ایرنا با پرهیز از سیاه نمایی و گرفتارشدن در دام احزاب و مادیات، به وظایف خود به خوبی عمل می کند.
وی خاطرنشان کرد: ایرنا رسانه ای با اصالت و دارای کارکنان کارآزموده و خودساخته است و توانسته ارتباط دوسویه سودمندی با مخاطبانش برقرار کند.
فرماندار همدان با اشاره به غیبت خبرگزاری ایرنا در شبکه اجتماعی تلگرام گفت: غایب بودن رسانه های رسمی کشور در اینگونه شبکه ها میدان را برای جولان دادن کانال های غیر رسمی و افراد غیرمسئول باز کرده و کار مسئولان را برای خنثی سازی فعالیت های خلاف واقع اینگونه رسانه ها مشکل کرده است.
افشاری شایعه پراکنی، گسترش اخبار خلاف واقعیات و ایجاد تنش در فضای جامعه را از آثار زیان بار رسانه های غیرمجاز و غیرحرفه ای دانست و افزود: بازگشت رسانه های معتبر بین المللی به فضای شبکه های اجتماعی از این دست چالش ها می کاهد.
وی با بیان اینکه تلگرام با دستور قضایی مسدود شده است، تاکید کرد: در شرایطی که رسانه های بیگانه فارسی زبان هر روز به مخاطبانش افزوده می شود، همه برای کمک به رسانه رسمی کشور باید خود را مسئول بدانند.
فرماندار همدان در پایان از اتاق خبر ایرنا بازدید کرد و با روند تولید و انتشار اخبار گوناگون و فعالیت خبرنگاران این مرکز آشنا شد.
7527/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.