به گزارش ایرنا، نمازگزاران همدانی با حضور در این راهپیمایی سراسری، حمایت همه جانبه خود را از تصمیمات اخیر مسئولان نظام و بیانیه شورای عالی امنیت ملی به نمایش گذاشتند.
راهپیمایان با سر دادن شعار «هیهات منا ذله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «راه نجات ملت اطاعت از ولایت است» بار دیگر اعلام کردند که از تهدیدات دشمن هراسی ندارند و تا پای جان برای دفاع از نظام اسلامی ایستاده اند.
نمازگزاران با در دست داشتن بنرهایی با مضمون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با اتحاد و همدلی حمایت خود را از بیانیه شورای امنیت ملی اعلام کردند.
در پایان راهپیمایی قطعنامه قرائت شد.
به گزارش ایرنا، شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای برجام در بیانیه ای آورد: ایران از ۱۸ اردیبهشت ۹۸ برخی اقدامات خود در توافق برجام را متوقف می کند.
سفیران کشورهای عضو برجام شامل آلمان، انگلیس، چین، روسیه و فرانسه چهارشنبه گذشته به وزارت امور خارجه دعوت و نامه حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری توسط سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه به ایشان تسلیم شد.
در این نامه تصمیم شورای عالی امنیت ملی کشورمان مبنی بر «توقف اجرای برخی تعهدات جمهوری اسلامی ایران ذیل برجام» به اطلاع سران کشورهای مزبور رسیده است.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.