به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز چهارشنبه در بازدید از طرح های راه سازی ملایر بیان کرد: به زودی با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی این محور و بخش دوم راه آهن همدان به ملایر آغاز می شود.
وی افزود: امسال نیز هر کدام از نمایندگان ملایر و نهاوند از سهم خود 20 میلیارد ریال علاوه بر اعتبارات ملی به این طرح اختصاص دادند.
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم بیان کرد: هم اکنون 22 کیلومتر از محور چهار خطه ملایر به آورزمان و نهاوند به شرکت عمران ایران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های راه سازی کشور واگذار و عملیات اجرایی این مسیر آغاز شده است.
کاظمی سفر امروز معاون وزیر راه و شهرسازی به ملایر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح ها طی دو سه سال آینده در حوزه ریلی و جاده ای کشور مشکلی نداشته باشیم.
وی با اشاره به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از سه محور ارتباطی این شهرستان افزود: در محور ملایر به توره مشکلی وجود داشت که دستوراتی در این زمینه اتخاذ شد که راهگشا است.
کاظمی یادآور شد: در محور جوکار به تویسرکان در مقطعی واقع در روستای «حسین آباد شاملو» نیاز به احداث میدان بود که معاون وزیر راه و شهرسازی دستور ساخت این میدان را داد و برای تملک اراضی محور ملایر به آورزمان و نهاوند نیز دستور خوبی صادر شد.
به گزارش ایرنا، روز چهارشنبه «خیرالله خادمی» معاون وزیر راه و شهرسازی از محورهای ارتباطی ملایر به توره، جوکار به تویسرکان در محدوده روستای «حسین آباد شاملو» و محور ملایر به آورزمان و نهاوند بازدید کرد.
شهرستان ملایر دارای یکهزار کیلومتر راه است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.