حبیب الله حیدری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیلمسازان می توانند فیلمنامه های فاخر و ارزشمند خود را برای داوری به انجمن سینمای جوان ارایه کنند.
وی با اشاره به تشکیل شورای پیچینگ تولید در همدان گفت: ایده‌ها و طرح های فیلم سازان در این شورا بررسی و برترین ها برای تولید و حمایت گزینش می شوند.
رییس انجمن سینمای جوان گفت: فیلم های برتر از مراحل ابتدایی تولید تا پایان ساخت تحت مراقبت این شورای تخصصی هستند و از 10 تا 500 میلیون ریال کمک مالی بلاعوض بهره مند می شوند.
حیدری یادآوری کرد: این کمک های مالی توسط انجمن سینمای جوان ایران با هدف حمایت از تولید فیلم کوتاه به فیلمنامه های واجد شرایط پرداخت می شود.
وی مهرداد زاهدیان، مجید بزرگر، مجید گرجیان، بردیا یادگاری و امید وفایی را پنج عضو شورای پیچینگ در همدان اعلام کرد و گفت: این شورا برای نخستین بار در این استان راه اندازی شده است.
حدود پنجاه فیلمسازهمدانی در زمینه تولید فیلم کوتاه فعالیت دارند.
پیچینگ فرایندی است که ایده ‌پرداز را به جذب سرمایه برای تولید و ساخت ایده‌اش امیدوار می کند.
در فرایند پیچینگ، ارایه ‌دهندگان باید درباره ایده هایشان صحبت کنند تا سرمایه‌ گذار بتواند با درنظر گرفتن عوامل موفقیت آن طرح، سرمایه‌ اش را در اختیار تولیدکننده قرار ده؛ بنابراین پیچینگ می‌تواند اتفاق سرنوشت ‌سازی برای ایده‌ پرداز و تولیدکننده باشد.
7527/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.