فرهنگ شادنیا روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های رزمی همدان اظهار داشت: ورزش های رزمی از استقبال بسیار چشمگیر برخوردار است به طوریکه هم اکنون در دورترین نقطه کشور نیز ورزشکار داریم.
دبیر فدراسیون ورزش های رزمی بیان کرد: استقبال از سبک های رزمی باعث شده تا در مسابقات مختلف بتوانیم موفقیت های ارزنده را به دست آوریم و در بازی های آسیایی جاکارتا از مجموع 60 مدال کسب شده، 30 نشان مربوط به رشته های رزمی بود.
شادنیا افزود: فدراسیون جهانی رزمی نیز درصدد المپیکی شدن رشته های زیرمجموعه است و سبک هایی نظیر موی تای، پنجاک سیلات و سامبو از جمله سبک‌هایی هستند که ظرفیت المپیکی شدن را دارند.
وی اضافه کرد : ورزش‌های رزمی امروزه با توجه به انبوه سبک‌هایی که فعالیت دارند، از جایگاه ارزنده برخوردار هستند و بدون تردید در مسابقات بین‌المللی می توانیم امیدوار به مدال های رنگارنگ باشیم.
دبیر فدراسیون ورزش های رزمی با بیان اینکه هیات‌های استانی بازوان توانمند فدراسیون در توسعه و گسترش رشته‌ها رزمی در نقاط مختلف کشور هستند گفت: اختلاف نظرها در همه جا و در تمامی سطوح مدیریتی دیده می‌شود اما بیان انتقادها و مسائل راه‌های خود را دارد که افراد باید مسیر درست و قانونی را طی کنند.
وی افزود: بهتر این است که مسائل و مشکلات در خود خانواده هیات ورزش‌های رزمی بررسی و حل شود تا بتوانیم به یک مسیر مثبت و رو به رشدی در سطح کشور دست یابیم.
شادنیا با تقدیر از اختصاص سالن تخصصی به هیات رزمی همدان اظهار داشت: حمایت های دستگاه ورزش و جوانان همدان در راستای توسعه ورزش‌های رزمی ستودنی است.
فرهنگ شادنیا دبیر فدراسیون برای حضور در مجمع انتخاب رییس هیات رزمی همدان به این شهر سفر کرده است.
7520/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.