عباس صمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد سهم به ارزش 237 میلیارد و 741 میلیون و 68 هزار و 599 ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شده است
وی با بیان اینکه 52 درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام است ادامه داد: همچنین 48 درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.
مدیر بورس همدان ادامه داد: در هفته گذشته سهام متعلق به 269 شرکت در بورس منطقه‌ ای همدان معامله شد و 67 کد معاملاتی نیز جدید شد.
صمدی اظهار داشت: همچنین در این مدت خرید سهام بانک های نظامی از سهامداران آنها در چارچوب ادغام بانک ها و موسسه ها اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه آغاز شد.
وی با بیان اینکه شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان بیشترین تاثیرمثبت و شرکت های به پرداخت ملت، حمل ونقل بین المللی خلیج فارس وایران ترانسفو بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند عنوان کرد: همچنین شرکت های بانک ملت ،0یران خودرو و سایپا پربیننده ترین نمادهای بورس بودند.
گفتنی است، شاخص کل قیمت در هفته گذشته معادل 193 هزار و 978 واحد بود که نسبت به هفته قبل از آن ، هشت هزار و 697 واحد افزایش یافت.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.