پیمان ترکمانه روز یکشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) همدان با بیان اینکه اطلاع رسانی پیش از وقوع سیل خسارات گسترده را کاهش داد افزود: این مهم به نحو شایسته توسط خبرگزاری ایرنا و دیگر رسانه های استان انجام شد.
وی تاکید کرد: اطلاع رسانی موجب می شود مردم در کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت بیشتری داشته باشند و این رویکرد باید مورد توجه اهالی رسانه قرار گیرد تا مشکلات این قشر هرچه سریعتر حل شود.
ترکمانه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) همدان برنامه ریزی دقیق و جامعی برای حمایت از سیل زدگان استان دارد، گفت: بی تردید خانواده های سیل زده زیر پوشش این نهاد به حال خود رها نمی شوند و از بسته های حمایتی پیش بینی شده بهره مند می شوند.
وی یادآوری کرد: خانواده هایی که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می گیرند به لحاظ مالی صفر ارزیابی می شوند و پس از سیلاب های اخیر این شرایط به زیر صفر کاهش یافته است و باید از هر نظر کمک حال این قشر باشیم.
ترکمانه با اشاره به اینکه حجم خسارت سیل در استان همدان سنگین است ادامه داد: در شرایط کنونی علاوه بر کمک های معنوی، کمک های نقدی بیش از کمک های غیر نقدی به کمک سیل زدگان می آید.
وی عنوان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته عملیات بازسازی تمام واحدهای آسیب دیده مددجویان این نهاد از چند روز آینده آغاز می شود.
بر اساس ارزیابی های صورت گرفته تاکنون به بیش از یکهزار و 300 واحد مسکونی و تجاری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان همدان بر اثر سیل و بارش های اخیر آسیب وارد شده است.
نزدیک به 92 هزار تن از جمعیت استان همدان از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره می برند.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.