سرهنگ سید جواد حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این اقلام شامل پتو، چادر، آب معدنی، لوازم بهداشتی، مواد غذایی فاسد نشدنی، کنسرو و سایر مایحتاج مردم است.
وی ارزش این اقلام را 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: افزون بر این یک محموله اقلام دارویی و لوازم بهداشتی توسط جامعه پزشکان این شهرستان با یک دستگاه خودرو نیسان به مناطق سیل زده گلستان ارسال شد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در روزهای آینده نیز یک تیم از پزشکان و پرستاران جامعه پزشکی ملایر برای کمک رسانی به مصدومان حادثه دیده از سیل به مناطق شمالی کشور اعزام می شود.
سرهنگ حسینی ضمن تقدیر از مشارکت و همراهی مردم ملایر در کمک به همنوعان خود در مناطق سیل زده بیان کرد: در صورت جمع آوری بیشتر کمک های مردمی، ارسال این کمک ها به مناطق سیل زده در روزهای آینده ادامه دارد.
وی ادامه داد: حوزه های مقاومت بسیج و سپاه ناحیه ملایر آماده جمع آوری کمک های مردمی است و در صورت درخواست آماده اعزام نیرو به مناطق سیل زده هستیم.
به گزارش ایرنا، بر اثر بارندگی های شدید سیل استان گلستان را از ابتدای فروردین ماه امسال فرا گرفت و خسارت های زیادی به این استان وارد کرد، همچنین سایر استان های کشور همچون فارس و لرستان نیز درگیر سیل شدند.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.