به گزارش ایرنا، محمد علی پورمختار روز جمعه در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان افزود: گام دوم انقلاب بلندتر از گام نخست خواهد بود و در دهه پنجم انقلاب حضور نیروهای توانمند و روحیه ای آرمانی، سرعت موتور محرکه انقلاب را دوچندان می کند.
وی اظهار داشت: بزرگان و همه عزیانی که برای انقلاب عمر گذاشتند سرشار از تجربه های گران بهایی است که می توانند در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر باشند.
پورمختار اضافه کرد: پرچمداری استان همدان در پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بی نظیر است و حضور افرادی از این خطه در کشور شاخص است.
وی عنوان کرد: انتخاب مجتهد جوان و توانمد به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان باز هم افتخار دیگری برای مردم همدان محسوب می شود.
رییس مجمع نمایندگان استان با اشاره به اینکه با حضور حجت الاسلام شعبانی استان همدان جان تازه ای خواهد گرفت، اظهار امیدواری کرد که در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بتوانیم موفق تر از گذشته باشیم.
وی تاکید کرد: حال حمایت و پشتیبانی استاندار و نمایندگان و مردم همدان با حجت الاسلام شعبانی را می طلبد و همه با هم با همت و همیاری مسیر را ادامه خواهیم داد.
این نماینده مجلس دهم ادامه داد: آیت الله طه محمدی دعوت دورترین روستای استان را در هر شرایطی می پذیرفت و محبوبیت زیادی در بین مردم دارد.
پورمختار با تبریک به حجت الاسلام شعبانی برای انتخاب به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: در جهت تحقق تدابیر و مطالبات رهبر معظم انقلاب، از وی حمایت می کنیم.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی متولد 1356 و اصالتا اهل روستای بهادربیگ شهرستان بهار استان همدان است.او دارای مدرک اجتهاد است و در انتخابات خبرگان از شورای نگهبان تایید ورود به انتخابات را دریافت کرد.
امام جمعه جدید همدان سابقه تحصیل و تدریس در رشته فقه و اصول، حقوق و قضا و سابقه تدریس در حوزه را دارد.
9904/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.